Isnin, 28 September 2009

Uniphone & Uniphonekad

9 Syawal 1430H

Pic 1 -

6 ulasan:

matshah berkata...

ko ker tulis? thn 1993?
8 buttons? mane yg lain?

Gula "gulaley" Kapas berkata...

@ matshah

Ha'ah, aku yang tulis :D.

Ha'ah, tahun 1993 :D.

8 butang tu proof aku tak pandai mengira :p

matshah berkata...

ok jugalah kenal telepon.. aku tau public fon jer time tu...

Gula "gulaley" Kapas berkata...

@ matshah

Ahaha :D. Budak darjah tiga masa tu apa tau, kan :); tak macam budak2 zaman sekarang.

Timekaseh kat ayah&mak aku sebab memberikan aku kesedaran tentang telefon2 yang ada kat Mesia masa tu :D

adib berkata...

aneh juga talipon lapan punat. nak talipon interstate dah tak boleh pasal takde nombor '0' kan? hahahaha

Gula "gulaley" Kapas berkata...

@ adib

Dengan budak darjah 3 pun ko tak nak bagi chan? :D